شیطونک
عزیزدلم امروز وارد هفته سی و دوم شدی.شیطونک من تکونهات بیشتر شدن.شبها نمیذاری بخوابم ولی من عاشق همین بیخوابیهام هستم.عزیز دلم یک شنبه مراسم بیبی شاورت بود.خاله رویای عزیزت دخترعموی بابا سالار واسه ت این مراسم رو گرفته بود.همه چی قشنگ بود و دوستامون واسه تو هدیه آورده بودن.مامانی عمو افشین یه عالمه عکس خوشگل گرفته.وقتی بزرگ شدی همه ش رو میبینی.مامانی فدات بشه خیلی شیطون شدی همه ش میخوام از حرکاتت فیلم بگیرم انگاری میفهمی زود آروم میشی ولی من باز فیلمم رو میگیرم.نمیدونی که چه حس قشنگیه یه فرشته کوچولو تو شکم داشتن.قربون اون چشمات بشم که باز و بسته شون میکنی.دیگه کم مونده بیای بغل خودم.♡♡♡♡دوستت دارم عشق کوچولوی من
+ نوشته شده در شنبه نهم مرداد ۱۳۹۵ساعت 12:10 توسط مریم |
ما را در سایت My baby دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79