خب مامانی سلام .میدونم این هفته دیر شد که برات بنویسم ولی خب خواستم برم سونو بعد بیام برات از خودت بنویسم.عزیزم امروز دوباره دیدمت چقدر دلم برای دیدنت تنگ شده بود مامانی.عزیزم خانم مهربون که سونوگرافی میکردن میگفت خیلی اکتیوه ازم میپرسید همیشه همینجوره منم گفتم بعله عشقم همیشه در تکاپو هست.مامانی چه دماغی داشتی عین مامانت که پف کرده تازگیا, دماغ تو هم پف داره .الهی فدای دماغ و دهن و چشمات بشم.عزیزم هفته ی پیش هم با دکتر قرار داشتم.بهم گفتن همه چی تا الان خوب بوده و سرت حرکت کرده به سمت پایین.آردای مامان امرور کیفت رو آماده کردم فقط چندتا چیز کوچولو مونده که قراره بابایی برات بخره.دوستت دارم ♡ My baby...
ما را در سایت My baby دنبال میکنید
برچسب: فسقلی ها,فسقلی عسل و آرش,فسقلی شیک پوش,فسقلی میخواد باباشو بپیچونه,فسقلی چت,فسقلیا فیسبوک,فسقلی و پدربزرگ,فسقلی و توپ قلقلی,فسقلی ما,فسقلی خوب نگاه کن, نویسنده: بازدید: 202 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 17:34