پسر گل مامان سلام.عزیزم باز هم دیر کردم.ببخش عزیزم.هفته ی پراسترسی داشتم.فشار خونم دوباره بالا بود.دوباره آزمایش خون گرفتن ازم و دوباره همه چی نرمال بود.دکتر گفتن احتمالا تورو زودتر به دنیا بیارن ولی اصلا نگران نباش عزیزم.خیلی دوست دارم زودتر عشق کوچولوم رو بغل بگیرم.دوستت دارم.هفته ی دیگه هفته ی سی و هفتمه و من دوتا قرار با دکتر دارم یکیش همون قرار ملاقات هفتگی و یکی دیگه هم آشنایی با برخی مسایل راجع به خود عشقت.دوستت دارم. My baby...
ما را در سایت My baby دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 17:34