سلام عزیز مامان.امروز روز جمعه سی سپتامبره و تو امروز بیست روزه که اومدی به این دنیا.منم تازه فرصت کردم اینجا برات بنویسم.مامانی تولدت با درد بود.قرار بود طبیعی دنیا بیای دکترها خیلی تلاش کردند ولی آخر با وجود اینکه حتی درد رو هم القا کرده بودن ولی بخاطر اینکه تپش قلب
کوچولوت بالا و پایین میشد نتونستن منتظر باشن و با سزارین دنیا اومدی .بابایی هم کنارم بود وقتی صدای گریه ی یواشت شروع زندگیت رو اعلام کرد.اون لحظه بهترین لحظه زندگی من و بابا بود.اومدی بغلم.عزیزم خیلی آروم بودی و موهای سرت یه عالمه بود.پرستارها و دکترها تعجب کرده بودن.نی نی
کوچولوی آروم من میدونست مامان و بابا دست تنهان اصلا اذیتی نداشت .شنبه روز ده سپتامبر دنیا اومدی و سه شنبه اومدیم خونه.اولین روزها سخت بود چون باورش برامون سخت بود ولی کم کم عادت کردیم.باز برات خواهم نوشت.بای عزیزکم ♡♡
My baby...
ما را در سایت My baby دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:41