
فسقلی خب مامانی سلام .میدونم این هفته دیر شد که برات بنویسم ولی خب خواستم برم سونو بعد بیام برات از خودت بنویسم.عزیزم امروز دوباره دیدمت چقدر دلم برای دیدنت تنگ شده بود مامانی.عزیزم خانم مهربون که سونوگرافی میکردن میگفت خیلی اکتیوه ازم میپرسید همیشه همینجوره منم گفتم بعله عشقم همیشه در تکاپو هست.مامانی چه دماغی داشتی عین مامانت که پف کرده تازگیا, دماغ تو هم پف داره .الهی فدای دم...
ادامه مطلب
خب مامانی سلام .میدونم این هفته دیر شد که برات بنویسم ولی خب خواستم برم سونو بعد بیام برات از خودت بنویسم.عزیزم امروز دوباره دیدمت چقدر دلم برای دیدنت تنگ شده بود مامانی.عزیزم خانم مهربون که سونوگرافی میکردن میگفت خیلی اکتیوه ازم میپرسید همیشه همینجوره منم گفتم بعله عشقم همیشه در تکاپو هست.مامانی چه دماغی داشتی عین مامانت که پف کرده تازگیا, دماغ تو هم پف داره .الهی فدای دماغ و دهن و چشمات بشم.عزیزم هفته ی پیش هم با دکتر قرار داشتم.بهم گفتن همه چی تا الان خوب بوده و سرت حرکت کرده به سمت پایین.آرد...
ادامه مطلب